Kolik minut denně strávíš sám se sebou? Kolikrát denně jsi jen tak v tichosti bez hudby, bez televize, bez telefonu?

Zkus někdy být sám. Jen ty, tvoje mysl a tělo… Uvidíš co to s tebou udělá.

Začneš více vnímat své tělo a pocity.  
Zkvalitníš svůj spánek.
Zlepšíš svůj partnerský život.
Budeš klidnější.
Zlepší se ti trávení.

Po pravdě – kolikrát ti zlepšilo den to, žes koukal na zprávy? Kolikrát ti zlepšil den facebook a neustále sjíždění zdi? Pomohlo někdy tvé náladě, když jsi viděl, co ostatní měli ke snídani?

Zkus celý příští týden omezit vliv technologií a medií ve svém životě.

1. ráno po probuzení 🌅👟💼
Zkus první hodinu dne nastartovat bez jakýchkoliv high tech věciček. Nezapínej televizi, nekoukej na instagram, neposlouchej ráno rádio.

Uvidíš, že budeš mít po příchodu do práce mnohem lepší náladu, protože tě nikdo ráno nenasere. Navíc nebudeš mít depku z toho, že tvůj další kamarád je na dovolený a ty vstáváš v 5 do práce.
Více si budeš uvědomovat, jak se zrovna cítíš. Díky tomu s tím budeš moci dále pracovat. 

2. při obědě 🍟🍕🍗
Ztiš si telefon a vůbec na něj nekoukej. Ano opravdu to bez tebe svět půl hodiny vydrží.
Soustřeď se na jídlo. Jak chutná? Jakou má konzistenci? Jak voní?
Pokud neobědváš sám, tak zkus s ostatními komunikovat a poslouchat je.

Budeš se cítit lépe. Možná toho ani tolik nenafutruješ a ještě utužíš svoje vztahy s kolegy.

3. večer před spaním 😴🍷🌄
Ideálně dvě hodiny před ulehnutím se zkus vyhnout všem zdrojům modrého světla (mobil, TV, PC, atd.). Zkus raději dočíst knížku, co ti leží na nočním stolku. Nebo si dej sklenku červeného se ženou (mužem).

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *