Kdo u nás někdy byl, stoprocentně slyšel pojem KOLÍBKA/HOLLOW BODY a TUČŇÁK/ARCH BODY🐧 a to minimálně jednou za den. 
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
O co se tedy jedná🧐? 
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀


HOLLOW POZICE – Jedná se o výdrž na zádech s bedry přitisknutými k zemi a končetinami nataženými nad zemí. Na co je třeba dát pozor? Bedra by měla být po celé délce přitisknutá k zemi a břicho aktivní. 
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
ARCH POZICE – Jedná se o výdrž ideálně jenom na stydké kosti s končetinami nataženými nad zemí, (jako kdybyste ze sebe chtěli udělat luk🏹). 
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ted’ se nabízí otázka: „Proč bych měl tyhle dvě “nezáživný” pozice trénovat? K čemu mi bude, že se je naučím?“
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
✅ Udržíš perfektní pozici na hrazdě. Co to znamená? SHYB ti nebude dělat problém a žačneš pořádně „lítat“. 
✅ Tvůj střed a záda se promění ve skálu. Jsou to cviky perfektní pro posílení a kompletní zapojení hlubokých svalů a pomáhají celkové stabilitě trupu.
✅ Zamávej bolesti zad👋🏻. Kromě pekáče na břiše posílíš spodní a horní záda a jako bonus k tomu svaly lopatek, ramena, hýždě i nohy.
✅ Navíc se naučíš i v náročných pozicích jako je tato správně DÝCHAT! 
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Chceš vědět jak na to? Tak neváhej a doraž na trénink💪🏻: www.profitko.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *