HOP KOP A JE TU KLIK VE STOJCE!

Řekněmě, že veškeré předchozí cviky plně zvládáme a můžeme přejít na zas o něco vyšší level.* Kliky ve stojce jsou velmi náročným cvikem a to především po technické stránce. Ve své podstatě jsou dva typy HSPU a to STRIKTNÍ a KIPOVANÁ (kopaná) verze. Proto si obě verze představíme, ukážeme a porovnáme. 

Pokračovat ve čtení „HOP KOP A JE TU KLIK VE STOJCE!“

První krůčky vzhůru nohama

Ve své podstatě je to velmi podobné učení se normální chůzi po nohách. Pro malého prcka je to stejně nemotorný, nepřirozený a složitý pohyb. Pouze neustálým opakovaním a zautomatizováním jednotlivých částí cviku se z Vás ale stane NUMERO UNO. 

Pokračovat ve čtení „První krůčky vzhůru nohama“

Strečink / protahování

PROTAHOVAT SE PO TRÉNINKU: ANO NEBO NE? 

Protahování – věc, kterou většina z Vás dělá po každém tréninku. A teď si položíme základní otázku. PROČ?

Já osobně beru společné protahování na závěr spíš než jako užitečnou věc, jako takový závěrečný společenský akt. Pokecáme, zhodnotíme trénink, zasmějeme se, zatleskáme a jdeme domů. Už nějakou dobu mi nedává protažení po tréninku smysl. Myslím, že ten čas můžeme využít mnohem lépe a efektivněji! Jak jsem k tomu došel? 

Pokračovat ve čtení „Strečink / protahování“