Doporučujeme

😱KONEC CROSSFITU A KRUHÁČE 😱

Odteď v rezervačním systému najdeš už jen lekce – PF MOOVE a PF EASY MOOVE (lekce určená pro začátečníky). 

Hodiny „čistých“ CROSSFITů a KRUHÁČů jsou pro nás minulostí. Přestože jsme na ani jeden z tréninkových systémů nezanevřeli, poslední rok cítíme, že to není úplně TO, co od tréninků chceme. A co víc, není to TO, co chceme předávat našim členům. Cítili jsme, že nás právě tyto „nálepky“ limitují a proto vznikl PF MOOVE.

Pokračovat ve čtení „😱KONEC CROSSFITU A KRUHÁČE 😱“

Dýchání = 50% ÚSPĚCHU!

Dýchání, je velmi často opomíjená část tréninku….Proč by taky ne, ”VŽDYŤ DÝCHAT UMÍ PŘECI KAŽDÝ”.  To sice ano, ale u cvičení to takhle jednoduché není!

Pokračovat ve čtení „Dýchání = 50% ÚSPĚCHU!“

„PODVÁDĚT SE NEMÁ“ říkali mi doma…

Aneb jak být úpřímný k sobě samému a jak budovat psychickou odolnost, i když se zrovna necítíš komfortně. 

Pokračovat ve čtení „„PODVÁDĚT SE NEMÁ“ říkali mi doma…“

HOP KOP A JE TU KLIK VE STOJCE!

Řekněmě, že veškeré předchozí cviky plně zvládáme a můžeme přejít na zas o něco vyšší level.* Kliky ve stojce jsou velmi náročným cvikem a to především po technické stránce. Ve své podstatě jsou dva typy HSPU a to STRIKTNÍ a KIPOVANÁ (kopaná) verze. Proto si obě verze představíme, ukážeme a porovnáme. 

Pokračovat ve čtení „HOP KOP A JE TU KLIK VE STOJCE!“

První krůčky vzhůru nohama

Ve své podstatě je to velmi podobné učení se normální chůzi po nohách. Pro malého prcka je to stejně nemotorný, nepřirozený a složitý pohyb. Pouze neustálým opakovaním a zautomatizováním jednotlivých částí cviku se z Vás ale stane NUMERO UNO. 

Pokračovat ve čtení „První krůčky vzhůru nohama“

Kolikrát trénovat?


Ahoj! Nejspíš jsi čekal, pokračování článku o protahování a mobilitě. Nemusíš se bát, dočkáš se, ale ne dnes. Dnes se mrkneme na téma, které je pro všechny z nás aktuální a všichni jsme se nad ním stoprocentně už několikrát přemýšleli. 

Kolikrát týdně mám cvičit? 

Pokračovat ve čtení „Kolikrát trénovat?“

Strečink / protahování

PROTAHOVAT SE PO TRÉNINKU: ANO NEBO NE? 

Protahování – věc, kterou většina z Vás dělá po každém tréninku. A teď si položíme základní otázku. PROČ?

Já osobně beru společné protahování na závěr spíš než jako užitečnou věc, jako takový závěrečný společenský akt. Pokecáme, zhodnotíme trénink, zasmějeme se, zatleskáme a jdeme domů. Už nějakou dobu mi nedává protažení po tréninku smysl. Myslím, že ten čas můžeme využít mnohem lépe a efektivněji! Jak jsem k tomu došel? 

Pokračovat ve čtení „Strečink / protahování“